<
>

SAP Solution Manager Support

In controle over uw SAP Solution

Partners in Technology is - net als SAP zelf - overtuigd van de grote toegevoegde waarde van SAP Solution Manager als ondersteunende tool voor SAP beheer organisaties. 
 

Online Kennissessie

Om de toegevoegde waarde van SAP Solution Manager voor u zichtbaar te maken kunt u gebruik maken van onze online kennissessies.
 

Pro actief technisch beheer  

Een periodieke controle op de SAP Solution Manager van 16 uur per kwartaal. Hierin zullen notes worden bijgewerkt of kritische nieuwe notes worden ingespeeld. Daarnaast krijgt de klant een advies ten aanzien van het huidige patchlevel en initiatie en support bij het sluiten van Maintenance Cycles.
 
 
 
Gert-Jan Van Holland - IJsselland Ziekenhuis – SAP Beheer
 
 “Met Partners in Technology hebben wij, het IJsselland ziekenhuis, de juiste partner op het vlak van SAP Solution Manager gevonden. Ze beschikken over zeer specialistische kennis, zowel technisch als functioneel wat ons helpt ons SAP beheer verder te optimaliseren en te automatiseren. 
 
In 2015 heeft er een upgrade van een aantal SAP Systemen plaatsgevonden en hebben wij Partners in Technology gevraagd om de Technische Monitoring inrichting te controleren en uit te breiden. Partners in Technology heeft op basis van deze vraag zeer flexibel expertise beschikbaar gesteld”

EWA Service abonnement

Zodra de EWA beschikbaar is in het systeem worden incidenten en kritische problemen direct gemeld. Op basis van bevindingen kunnen bepaalde issues worden opgelost en wordt er een “problem database” aangelegd. Daarnaast kunnen we real time verstoringen beter inzichtelijk krijgen en trendanalyses maken. 
 
Het EWA abonnement bevat o.a.:
 

•   Analyse en maand rapportage van de EWA
•   Ondersteuning en oplossing van overeengekomen ‘basis’-issues
•   Een EWA-bespreking per half jaar op locatie
•   Voorstellen t.b.v. het proactieve monitoren van het IT- landschap

 

SAP Solution Manager Support

Ten gunste van de afhandelingssnelheid kan onze klant binnen de SSM Support gebruik maken van een ticket systeem, waarbij direct een senior SSM consultant kan worden bereikt. De werkzaamheden worden onderverdeeld in incidenten en wijzigingsverzoeken, waarbij incidenten direct worden opgepakt. Bij wijzigingsverzoeken wordt er via een opdrachtformulier gewerkt. Binnen het ticket systeem  er een klant-specifieke database opgebouwd en wordt de klant proactief op de hoogte gehouden van de voortgang en actuele status van de uitgevoerde werkzaamheden.
 
Voor een uitgebreide uitleg aangaande de SSM support mogelijkheden verzoeken wij u contact met ons op te nemen.
 

Value Added scan 

Heeft u inzicht in de functionele mogelijkheden van uw SAP Solution Manager systeem? Wist u dat u hier binnen uw SAP Support contract zelfs al voor betaald heeft?!

 

De VA systeem scan geeft u inzicht in de functionaliteiten van SSM;

Nieuwe functionaliteiten kunnen grote voordelen opleveren voor de business, het verlagen TCO, als voor het SAP CCOE;  

Een goed functionerende technische SSM configuratie is een eerste vereiste om functionaliteiten te verbeteren en nieuwe te implementeren;

De VA scan geeft u een actueel inzicht in de technische status van uw SSM configuratie;

Bij 90% van de uitgevoerde VA scans komen onvolkomendheden naar boven die in een latere fase belemmerend kunnen werken;

Voorkomen is beter én goedkoper dan genezen!

U ontvangt een rapport met conclusies, adviezen en consequenties.

De pro-activiteit van beheer optimaliseren;

Inzicht hebben in het functioneren van end-to-end processen inclusief non-SAP onderdelen.

Wij bieden u deze Value Added Scan SAP Solution Manager aan voor het bedrag van €1.995,- euro.

Toegevoegde waarde


Heldere communicatie, high-tech expertise en een goede relatie met onze klanten zorgen ervoor dat we hun behoeften en vraagstukken goed begrijpen.

Lees meer

SAP Innovatie


De Technologie & Innovatie Groep van Partners in Technology focust zich op de nieuwste ontwikkelingen en technieken binnen SAP, zodat wij én u klaar zijn voor de toekomst.
 

Contact


Graag gaan wij een lange termijn relatie met onze klanten aan waarin vakmanschap, betrokkenheid en oplossingsgericht denken een continue rol spelen.
Neem contact op