<
>

SAP Support

In controle van uw SAP systeem met SAP Support

Proactief technisch beheer

Dit pragmatische beheer concept is er op gebaseerd om op een proactieve wijze SAP gerelateerde problemen goed in te schatten met het doel deze te voorkomen. 
 
Er zal een periodieke controle op uw SAP systeem worden ingericht. Hierin zullen packages, kernels e.d. worden bijgewerkt of kritische nieuwe notes worden ingespeeld. Daarnaast krijgt u als klant een advies ten aanzien van de huidige performance indicator en initiatie en support bij het sluiten van Maintenance Cycles.
 
Hiertoe wordt er een takenpakket ingericht en acties uitgezet om down tijden te voorkomen, trends in het systeem te verkennen en op een gecontroleerde manier wijzigingen door te voeren. Het takenpakket zal onderdeel maken van een change en problem management methodiek.
 
Het monitoren van uw SAP systemen zal een focus krijgen op de lagen ABAP, Java, Database en Operating System niveau.
 

SAP Basis Support

Ten gunste van de afhandelingssnelheid kan onze klant binnen het SAP Support gebruik maken van 
een ticket systeem, waarbij direct een senior SAP Basis consultant kan worden bereikt.
 
De werkzaamheden worden onderverdeeld in incidenten en wijzigingsverzoeken, waarbij incidenten direct worden opgepakt. Bij wijzigingsverzoeken wordt er via een opdrachtformulier gewerkt. Binnen het ticket systeem  er een klant-specifieke database opgebouwd en wordt de klant proactief op de hoogte gehouden van de voortgang en actuele status van de uitgevoerde werkzaamheden.
Voor een uitgebreide uitleg aangaande de SAP support mogelijkheden verzoeken wij u contact met ons op te nemen.
Neem contact op
 
Christian Habraken – Océ (Canon Company) - Manager TAM
 
"Partners in Technology neemt ons door middel van hun SAP In Service dienstverlening een deel van het SAP PI en SAP Basis werk uit handen. Wij gebruiken de service als een flexibele resource schil bovenop onze eigen interne medewerkers. Zo behouden we de kennis en kunnen opschalen/afbouwen als dat nodig is. De SAP In Service dienstverlening van Partners in Technology levert gedegen kennis en kunde van mensen die prima in onze teamcultuur passen."

Ticketsysteem

Direct in contact met een SAP Specialist.

Neem contact op

Heeft u een vraag?

Voornaam + Achternaam


Bedrijfsnaam


Telefoonnummer


E-mailadres


Uw vraag/opmerking


Of bel direct 024-360 1546

Wie zijn wij


Partners in Technology focust zich 100% op de techniek van SAP. Met een groeiende kring van opdrachtgevers uit de SAP markt profileert Partners in Technology zich steeds nadrukkelijker als dé technisch SAP specialist van Nederland.
 

SAP Basis


Partners in Technology zorgt ervoor dat uw systeem up-to-date is en begeleidt u graag bij implementaties, upgrades en migraties, performance problemen of optimalisatietrajecten.

Lees meer

Contact


Graag gaan wij een lange termijn relatie met onze klanten aan waarin vakmanschap, betrokkenheid en oplossingsgericht denken een continue rol spelen.
Neem contact op